User Name
Password
AppleNova Forums » AppleOutsider »

Perpetual "Web Ads that Make Me Want to Kill" Thread


Register Members List Calendar Search FAQ Posting Guidelines
Perpetual "Web Ads that Make Me Want to Kill" Thread
Thread Tools
Moogs
Hates the Infotainment
 
Join Date: May 2004
Location: NSA Archives
 
2008-02-05, 17:37

So of course, there are the obligatory "pimpmymortgage.org" ads where they display the dancing animations and people... goes without saying those who create such ads, along with kingpin spammers, all deserve steaming rotten death on a plate. But there are lesser known, equally baffling ads. Ads that make you go "so... who is it out there that looks at this ad and says "I gotta get me summa THAT"?

Allow me to post a prime example (see below)

Now, ignoring for a moment that this is possibly the worst Photoshop job on a portrait that I've ever seen, who exactly would believe this, even if it were more subtle? This woman appears to have shed 40 years and several pre-cancerous lesions from her face with one application of this skin treatment. The best part: little fine print right above the Photoshop hag that says "simulated images". Bonus points to the advertiser for that. Such ethics! I am going to run right out and buy your snake oil for all the women i know, because man... you were so clear on that simulated image thing. I was almost fooled!

I challenge you all to find any internet ad from a respect'ble site (no prOn ads please) that compares. This one was on weather.com
Attached Images
File Type: png skinscam.png (51.6 KB, 27 views)

...into the light of a dark black night.
  quote
Mugge
Thunderbolt, fuck yeah!
 
Join Date: Jan 2005
Location: Denmark
 
2008-02-05, 17:45



Yeah, if I ever come across these guys I'm pretty sure I'm gonna do them.

  quote
Moogs
Hates the Infotainment
 
Join Date: May 2004
Location: NSA Archives
 
2008-02-05, 18:01

Have you been looking at Danish prON again Mugge?
  quote
Xaqtly
Veteran Member
 
Join Date: May 2004
 
2008-02-05, 18:05

Hey, who can blame him? like this for example, this 3-way is hot!

  quote
Mugge
Thunderbolt, fuck yeah!
 
Join Date: Jan 2005
Location: Denmark
 
2008-02-05, 18:45

Quote:
Originally Posted by Moogs View Post
Have you been looking at Danish prON again Mugge?
If only that was the case, then I might be willing to let it pass. These ads show up all sorts of places, though, lately they haven't prompted any stupid pop-up dialogues. The one in question was from Comics.com.
  quote
Souflay123
Senior Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Los Angeles, Ca
Send a message via AIM to Souflay123  
2008-02-05, 19:16

btw: perpetually technically does not exist..... haha yeah, but i know what you mean. for example the log in page on myspace, is always filled with huge ads.
  quote
murbot
Mammogram Tech
 
Join Date: May 2004
Location: Canada
 
2008-02-05, 20:08

Quote:
Originally Posted by Mugge View Post


Yeah, if I ever come across these guys I'm pretty sure I'm gonna do them.

When I first saw this post I thought turbulentfurball was the poster. Bad thoughts went through my mind.
  quote
turbulentfurball
Right Honourable Member
 
Join Date: Dec 2005
Location: Qu├ębec
Send a message via ICQ to turbulentfurball Send a message via AIM to turbulentfurball Send a message via MSN to turbulentfurball  
2008-02-05, 20:20

Oh you love it!
  quote
Moogs
Hates the Infotainment
 
Join Date: May 2004
Location: NSA Archives
 
2008-02-05, 23:16

Fear the furbulent.
  quote
Mugge
Thunderbolt, fuck yeah!
 
Join Date: Jan 2005
Location: Denmark
 
2008-02-06, 06:51

Quote:
Originally Posted by murbot View Post
When I first saw this post I thought turbulentfurball was the poster. Bad thoughts went through my mind.
Please share your thoughts with us.

  quote
BuonRotto
Not sayin', just sayin'
 
Join Date: May 2004
Location: Durham, NC
Send a message via AIM to BuonRotto Send a message via Yahoo to BuonRotto  
2008-02-06, 09:07

OK, who still has the old "Tina" ad from AI?
  quote
Moogs
Hates the Infotainment
 
Join Date: May 2004
Location: NSA Archives
 
2008-02-06, 18:59

Tina was high art compared to the thing I posted.
  quote
alcimedes
I shot the sherrif.
 
Join Date: May 2004
Send a message via ICQ to alcimedes  
2008-02-06, 19:01

Crap, now we can't say there are no ads at AN. Way to go moogs.
  quote
pscates2.0
Mr. Farmiga
 
Join Date: May 2004
 
2008-02-06, 19:22

I really hate all those "shoot the duck and win a free iPod!!!" animated ads. Always badly animated (or borderline tacky/offensive in some way), and just completely idiotic. Wish I could find one...of course the one time I want to find one to include here, I can't.

Any other night, I'd see them at every site I visit.

  quote
PKIDelirium
Nobody bumps my lock
 
Join Date: Oct 2005
Location: Xenia, Ohio
 
2008-02-06, 19:46

This thread could use some awesome ads to counter all the shitty ones.





I get these on "normal" sites all the time.

Early '09 Mac mini (El Capitan), iPhone 7 (iOS 12.3), iPad Air 2 (iOS 12.3), Mid '10 MacBook Unibody (High Sierra), Mid '05 14" iBook G4 (Tiger)
Kings Island Site, Horribly Outdated Flickr
  quote
Sauvblanc
Senior Member
 
Join Date: Aug 2005
Location: Mel-Bun!
 
2008-02-06, 20:00

The girl in the top ad looks like she's 12 yrs old.
  quote
pscates2.0
Mr. Farmiga
 
Join Date: May 2004
 
2008-02-06, 20:28

The woman in the SinglesNet ad looks like someone I'd like to know.
  quote
Moogs
Hates the Infotainment
 
Join Date: May 2004
Location: NSA Archives
 
2008-04-11, 18:05

*cue pr0n music* Nice work...


All right back to business. Today I found one, in a sports forum of all places, that made me question if the creator of this ad attended that worthless college design program Drew wrote about this morning. It also made me question the administrator of the forum. Complaints to be lodged.

Anyway here is a finalist for this year's "Worst Illustration Placement in a Beauty ad" award.

Lauren Hutton looks like Willem Defoe! I know lots of women are going to see that and say "I GOTS to get me some of that Lauren Hutton makeup!"

I'm a guy and even I can figure out why this ad is retarded / sucks. WTF.
Attached Images
File Type: png wtf.png (19.2 KB, 51 views)

...into the light of a dark black night.
  quote
thegeriatric
geri to my friends
 
Join Date: May 2006
Location: Heaven
 
2008-04-11, 18:37

Quote:
Originally Posted by PKIDelirium View Post
This thread could use some awesome ads to counter all the shitty ones.





I get these on "normal" sites all the time.
Damn it. I even tried clicking on the link to see the other half.
  quote
Moogs
Hates the Infotainment
 
Join Date: May 2004
Location: NSA Archives
 
2008-04-12, 08:42

That is seriously one fine looking booty...
  quote
Posting Rules Navigation
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Post Reply

Forum Jump
Thread Tools
Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
The Perpetual "Happy Birthday!!!" Thread Quagmire AppleOutsider 2605 2019-08-31 11:29
Safari crashing on me... Yontsey Genius Bar 32 2008-03-17 14:28
Perpetual Online Retailer Advice Thread Moogs AppleOutsider 2 2005-08-02 21:23
Perpetual Stupid Questions Thread Moogs AppleOutsider 0 2004-11-25 01:49


« Previous Thread | Next Thread »

All times are GMT -5. The time now is 18:38.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright ©2004 - 2019, AppleNova